پوستر: به ما نگویید حوثی‌ها!

چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 20:46
https://iswnews.com/?p=42961

یکی از اصلی ترین راهکارهای رسانه‌ای غربی‌ها برای تخریب وجهه محور مقاومت اسلامی، برچسب “نژادی” و یا “مذهبی” زدن به جنگ هایی است که در کشورهای اسلامی از جمله یمن، سوریه، عراق و… به راه انداخته‌اند و به کار بردن واژه “حوثی‌ها” در راستای همین موضوع است تا صدای اکثریت مردم یمن را به یک منطقه کوچک محدود کنند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن: نام “حوثی” نامی نیست که ما خودمان را با آن اطلاق کنیم، بلکه دشمنان و برخی از دوستان از این نام برای ما استفاده میکنند، و ما این را نمی خواهیم زیرا این نام فقط به منطقه “حوث” مربوط می شود؛ (در صورتی که) نهضت ما محدود به یک منطقه نیست بلکه راه ما راه قرآن است.
(۲۱ اسفند ۹۹)

توضیحات کامل در این خصوص را در مطلب: پرسش مخاطب: حوثی ها یا انصارالله؟

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سینا چهارشنبه, ۴ فروردین, ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

    سلام.کاملا مشخص،که از روی کینه و عقده های منافقانه و مشرکانه است که چنین کاری میکن.حالا انشالله به زودی که مارب و باقی بخش ها زیر پرچم مردم یمن و انصارلله قرار بگیره. انوقت باید و مجبورن بگن یمن،مردم یمن.! یا انصارالله. یا شایدم حکومت اسلامی یمن ! : ) . بسوز ای منافق.که اتیش جهنمت بیشتر از اینه ! و ببین ،مردمان با ایمان با خدا،در قرن ۲۱ کاری کردن،که همه انگشت به دهان ماندن! با کمترین ها در مقابل همه وایسادن! مردمشون از فقر شهید شدن،ولی تن به خاری ندادن! آلمان،ژاپن، بسیار از کشورهای مستعمره امریکا چنین کاری نمی توستن بکن! با اینکه در اوج تکنولوژی و تجهیزات و .. هستن! حتا خود،امریکا،ناتو،غرب،اعراب طرفدار و صهیون ها (به طور کل نظام سرمایه ای داری) .. هم نتونستم با یکی شدن! جلویی انصارالله رو بگیره! وقتی خدا بخواد پیروز بشن میشن! یمنی ها نسل ها اینده بشریت خواهند شد و ایندگان میراث دار انها خواهند شد . و شما نیز با خاری و ذلت از دنیا میروید و نسل و اثارتان با خودتان دفع خواهند شد! این وعده خداست.

    پاسخ
  2. محمد پنجشنبه, ۵ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

    سلام ممنون از خبرگزاری خوبتون
    خبرگزاری های داخلی امروز زدن که انصارالله در غرب مارب پیشروی کرده و یه مقام رسمی یمن هم این خبر گفته و خبر دیگه اینکه در ماجرا مزاکره با قبایل اون منطقه قرار شده بزرگان اون منطقه برن صنعا با مقامات یمن دیدار کنن خبر آیا درسته؟

    پاسخ
    1. محراب جمعه, ۶ فروردین, ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

      سلام وضعیت غرب مأرب همانی هست که در اخرین اخبار ذکر شده است. بزرگان کدام منطقه؟

    2. محمد جمعه, ۶ فروردین, ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

      قبایل مارب

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.