بمباران مناطقی در نوار غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی

جمعه 27 فروردین 1400 - 16:19
https://iswnews.com/?p=43982

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ بامداد امروز، جنگنده‌های اسرائیلی اهدافی را در نوار غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، اهدافی در شهر رفح در نزدیکی مرز با مصر، پایگاه مقاومت در شرق و جنوب غزه، زمین‌های کشاورزی در شرق محله الزیتون و جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند. در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه، یک ایست بازرسی با دو موشک هدف قرار گرفت.
توپخانه ارتش صهیونیستی نیز برج دیده‌بانی مقاومت در شرق جحر الدیک را هدف قرار داد. این حملات، بدون تلفات جانی بوده است.
شب گذشته، یک منبع میدانی در گفتگو با تحولات جهان اسلام اظهار داشت که دقایقی پس از حمله راکتی به سدیروت، برخی از برج‌های دیده‌بانی مقاومت تخلیه شدند.
رسانه‌های عبری نیز اعلام کردند: راکتی که شب گذشته شلیک شد، حامل پیامی بود برای برای اسرائیل: سعی نکنید در انتخابات فلسطین دخالت کنید. صهیونیست‌ها مدعی شدند که این راکت توسط جهاد اسلامی و با چراغ سبز حماس شلیک شده است.
کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل طی گزارشی اظهار داشت: ارتش اسرائیل، امشب در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل، پایگاه‌های حماس در نوار غزه را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله به اهدافی در نوار غزه اعلام کرد: در واکنش به راکت شلیک شده از غزه به اسرائیل در شب گذشته، جنگنده‌های اسرائیلی پایگاه‌های حماس، یک انبار اسلحه و یک پست نظامی را بمباران کردند. ما هیچ تهدیدی را برای غیرنظامیان اسرائیلی تحمل نخواهیم کرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.