سرتیپ “ترکی المالکی” سخنگوی ائتلاف سعودی در واکنش به انتشار ویدیوها و تصاویر عملیات انصارالله در جبهه جیزان به تلویزیون سعودی گفت:
«ادعای شبه نظامیان حوثی (انصارالله) در خصوص عملیات در مرزهای جیزان دروغ رسانه‌ای است. جعل پیروزی‌های خیالی برای آرام کردن خشم مردم در مناطق تحت کنترل آنهاست.»

در ادامه اظهارات عجیب و مضحک سخنگوی ائتلاف سعودی، شما را دعوت می‌کنیم به مشاهده یکی دیگر از ویدیوهای فرار دسته جمعی نیروهای ائتلاف سعودی از مقابل رزمندگان انصارالله در کوه MBC و در جریان عملیات اخیر انصارالله در جبهه جیزان.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. شایان کریمی یکشنبه, ۹ خرداد, ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۴

    وی در ادامه افزود پیروزی غیر خیالی یعنی شاهکار ائتلاف سعودی که ۶ سال پیش در عرض ۲ هفته صنعا را فتح کرد :))

    پاسخ
  2. یکشنبه, ۹ خرداد, ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

    سلام.البته ایشون به صورت کدی صحبت کردن.که ترجمه اش میشه،دیدن تک تک این صحنه ها که متاسفانه ویدئوهاش هم منتشر شده،برای ما دردناک بوده و از شدت عصبانت داشتیم منفجر میشیدیم! .(هم ما و هم اربابان غربی!)
    گردان کماندهای خیالی! ارتش مجهز با تفنک ها دوربین دار و دوربین مدار بسته،تانک ها پیشرفته و ..! که در میدان جنگ حکم اسباب بازی رو داشتن! در فیلم های هالیودی ارتش ها غربی! قوی محکم! تا اخرین نفس مبارز! با خیال راحت در حال تیراندازی (خودکار) بدون لغزش! در دنیایی واقعی نمی دون از کدام سوراخ در برن!

    فیلم های هالیودی،مانورهای نظامی و ..! بیشتر شبیه شبه قبل امتحان می مونه! که سوالات رو میخونی و پاسخ میدی،فکر میکنی خیلی بلدی! ولی روز امتحان! (هرچند قابل مقایسه با درس و مدرسه نیست،چرا که اونم سیستم غربی که متاسفانه عمر زندگی عده زیادی با این سیستم تلف شد)

    انصارالله هم غرب رو تحقیر کرد،هم ارتش ها کل دنیا رو تحقیر کرد! و هم سلاح و اسلحه ها رو مسخره کرد! و هم تاکتیک های جنگی رو تحقیر و خار کرد! و هم علم و دانششون رو تحقیر کرد و کل هستیشون رو تحقیر کرد!
    و به معنایی واقعی با این عملیات خوب خوبه نشان داد،که چقدر اینها، همه بی معنا و توهی هستن! مطمعا این جنگ تاثیر بسازی روی کل ارتش ها دنیا و سربازان دنیا و مردم دنیا خواهد گذاشت.
    مردان خدا،در میدان جنگ ،همه چیز در مقابلشان کم می اورد…! و این بخاطره خدا و امدادهای غیبی خداست.

    پاسخ
    1. وافن اس اس دوشنبه, ۱۰ خرداد, ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۵

      دقیییقا آفرین بر شما
      در اصل بعد از جنگ‌ یمن بالکل موازنه ی قدرت در جهان تغییر خواهد کرد و جهان پس از اون راجب حکومت های الهی تجدید نظر می کند. چون واقعا اسلام حق هست و خداوند این پیام رو از طریق پیام بری که انتخاب کرده – حضرت محمد (ص) – به جهانیان ارسال کرده.

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.