وقوع آتش‌ سوزی در فلسطین اشغالی + تصاویر

دوشنبه 1 شهریور 1400 - 23:54
https://iswnews.com/?p=52772

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ بر اثر ارسال بالن‌های آتش‌زا توسط جوانان فلسطینی به مناطق صهیونیست‌نشین، بیش از ۱۰ مورد آتش سوزی در فلسطین اشغالی رخ داده است.

از صبح امروز گروه‌های فلسطینی اقدام به ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت مناطق صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی کردند که به همین علت ۱۰ آتش‌سوزی در نقاط مختلف فلسطین اشغالی به وقوع پیوست.
همچنین گروه‌های فلسطینی تهدید کردند که در صورت حملات اسرائیل به نوار غزه، این اقدامات را با شدت بیشتری ادامه خواهند داد.

منابع اطلاعاتی رژیم اسرائیل اعلام کردند که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد دور جدیدی از نبرد میان اسرائیل و فلسطین در حال آغاز است.

جنبش حماس نیز اعلام کرد: ادامه محاصره غزه، مردم ما را به یک بمب ساعتی تبدیل می‌کند. در نبرد آینده، کتائب القسام برای اولین‌بار از راکت‌هایی استفاده خواهد کرد که پیش‌تر آن را ندیده‌اید.

انتظار می‌رود که طی ساعات آتی ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به ارسال بالن‌های آتش‌زا، حملات محدودی علیه نوار غزه انجام دهد. اینکه آیا مقاومت فلسطین با حملات راکتی پاسخ این اقدامات تجاوزکارانه‌ی اسرائیل را خواهد داد یا خیر؟ در ساعات آینده مشخص خواهد شد…

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.