پیشروی انصارالله در غرب شهر حریب

چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 16:41
https://iswnews.com/?p=54152

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام‌؛ در ادامه پیشروی‌های انصارالله در جاده عتق-مارب، مناطق المدارین، خباره، الحصن و الملعاء و جبل العتق واقع در غرب شهر حریب از سیطره ائتلاف سعودی آزاد شد.

با این حساب فاصله مواضع انصارالله با منطقه الجدیده به کمتر از ۱۶ کیلومتر کاهش یافت.

توضیحات نقشه:
رنگ سبز = انصارالله و کمیته‌های مردمی
رنگ قرمز = ائتلاف سعودی
رنگ زرد = مناطق درگیری یا نامشخص

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی پنجشنبه, ۱ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۱

    با سلام گویا اتفاقات تنش زایی در شمال غرب ایران در حال رخ دادنه و تنش لفظی در سطح کمی ایران و آذربایجان رخ داده میخواستم لطفا مطلبی در مورد این تنش های اخیر بزارید تا آگاه شیم دقیقا چه اتفاقی افتاده ممنون

    پاسخ
  2. پنجشنبه, ۱ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

    سلام.عجب وضعیتی! خدا هزارمرتبه شکر..! بسیار بسیار خوشحال شدیم..!!! معجزه الهی رخ داده… چاه نفت شبوه و مناطق دیگر شبوه از لحاظ نظامی سقوط کردن! مارب از لحاظ نظامی سقوط کردهنظامی کرده!
    الان فقط یک جاده و خط پشتبانی به مارب هست! که اونم در صحرا و مسیر روز بازه! انصارالله با توکل به خدا به راحتی می تونه،مارب تحت محاصره قرار بده.واقعا نباید بذاره،کسی از مارب (نظامی ها و جاسوس ها، و اسناد همکاری، و ثروت که اونجا هست) خارج بشه! من جایی انصارالله بودم،مارب رو محاصره میکردم . تا انشالله با کمترین هزینه و شهید ضربه سخت به کمر امریکا و غرب بخوره…
    بیا جمع کن! شما ارزو داشتید،مردم مسلمان یمن رو نسل کشی کنید؟! صبر کنید.. ببینید با چه خاری خفتی نسل انسان وحشی غربی از روی زمین از بین میرود ..! نسل همه انسان ها فساد که در فکر نابودی دین و انسانیت بودن..!

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.