حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه + تصاویر

یکشنبه 12 دی 1400 - 10:23
https://iswnews.com/?p=60198

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ هواگردهای رژیم صهیونیستی یک پایگاه کتائب القسام را در نوار غزه هدف قرار دادند.

هواگردهای رژیم صهیونیستی پایگاه‌ “القادسیه” متعلق به کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس در غرب شهر خان یونس را هدف حمله قرار دادند. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک برجک دیده‌بانی مقاومت را در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه هدف قرار داد. این حملات تلفات جانی نداشته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید خبر حمله به اهدافی در نوار غزه گفت: حماس مسئولیت آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد را بر عهده دارد.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که این حملات در پاسخ به شلیک دو فروند راکت از غزه به سمت تل‌آویو صورت گرفت.

همچنین در جریان درگیری‌های بامداد امروز، رزمندگان مقاومت فلسطین با شلیک دو موشک دوش پرتاب سام۷ به سمت بالگردهای رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه آنها را مجبور به فرار کردند. این نخستین‌بار است که مقاومت فلسطین از این سلاح جهت هدف قرار دادن هواگردهای اسرائیلی استفاده می‌کند.

منابع عبری اعلام کردند حملات محدود اسرائیل به نوار غزه نشان می‌دهد که ارتش تمایلی به تشدید درگیری‌ها ندارد. از سوی دیگر، با توجه به هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی در خصوص سلامتی اسیر فلسطینی “هشام ابوهواش” و وخامت وضعیت جسمانی وی پس از ۱۳۹ روز اعتصاب غذا، احتمال می‌رود که در آینده‌ای نزدیک غزه شاهد دور جدیدی از نبرد باشد.

لحظه‌ی حمله هواگردهای اسرائیلی به غرب شهر خان یونس
ارتش اسرائیل ویدیویی از حملات بامدادی امروز خود به اهدافی در نوار غزه را منتشر کرد.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.