دور ترورهای ناشناس افغانستان به هلمند رسید!

دوشنبه 2 اسفند 1400 - 19:14
https://iswnews.com/?p=62986

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ‌افراد مسلح ناشناس سه غیرنظامی را در شهرستان ناوه بارکزایی واقع در استان هلمند ترور کردند.

در شامگاه ۱ اسفند ماه، افراد مسلح ناشناس با حمله به منزلی در شهرستان ناوه بارکزایی واقع در‌ استان هلمند سه غیرنظامی را ترور کردند. در نتیجه این حمله دو نفر جان باخته و یک نفر زخمی شده است.
هرچند تا این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این ترور را به عهده نگرفته است، اما احتمالا می‌رود که این حمله از سوی داعش و یا اشرار مسلح انجام شده باشد.

در استان‌های پنجشیر و بغلان نیز پس از افزایش حملات نیروهای احمد مسعود علیه مواضع طالبان، وزارت دفاع طالبان به این مناطق نیروی کمکی اعزام کرده و منازل مسکونی را مورد بازرسی گسترده قرار داده‌اند. همزمان با این تحرکات، بالگردهای نیروی هوایی طالبان در شهرستان خوست و فرنگ استان بغلان و شهرستان شتل استان پنجشیر جهت شناسایی و هدف قرار دادن نیروهای احمد مسعود عملیات هوایی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید:
تحولات افغانستان و پاکستان، ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سه شنبه, ۳ اسفند, ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

    تشکیل سازمان تروریست و ادم کش و ناامن کننده،فقط به دستور امریکا و غرب است .. داعش و مسعود و هر اسمی دیگر، همه دروغین و باطل هستن(زیر دست و سرباز که مهم نیست! طراح و دستور دهنده و ..). امریکا هرجا ضعیف پیدا کند او را نابود میکند! اگر زخم پیدا کند،ان را محکم فشار میدهد! هیچ رحمی در کار نخواهد بود! لازم باشد ۱ میلیارد رو بکشن میکشن! همانطور که الان برنامه دارن به کمک کرونا نسل بشر رو نابود کنند! اما خوب هرچقدر هم باهوش و زرنگ باشن، خدا هست! دستشون را، رو خواهد کرد.. لعنت ابدی بر غرب و نظام سرمایه داری و همه ملحدین و اشرار عالم.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.