شهادت سه تن از رزمندگان سرایا القدس در جنوب جنین

شنبه 13 فروردین 1401 - 21:52
https://iswnews.com/?p=66941

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در تیراندازی نظامیان اسرائیلی به یک خودرو در جنوب جنین، سه تن از نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

بامداد امروز، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی یک خودرو در تقاطع عرابه در جنوب شهر جنین واقع در کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند که طی این حمله جنایتکارانه سه تن از مجاهدان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

شاهدان این حادثه اظهار داشتند که نظامیان اسرائیلی با محاصره خودرو، اجازه امدادرسانی به این سه فلسطینی را نداده و این افراد بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسیدند.
در این درگیری، چهار نفر از نظامیان اسرائیلی نیز مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

سرایا القدس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این سه نفر از نیروهای این گروهان‌ها بودند و اسامی آنان به این شرح است: صائب عباهره ۳۰ ساله، خلیل طوالبه ۲۴ ساله و سیف ابو لبده ۲۵ ساله.

با توجه به این حادثه، حمله راکتی به سرزمین‌های اشغالی توسط مقاومت فلسطین طی ساعت آتی دور از انتظار نیست. رژیم اسرائیل با ادامه روند تحریک آمیز خود سعی دارد مقاومت فلسطین را مجاب به پاسخگویی نظامی کرده تا فلسطینی‌ها را آغازگر جنگ جلوه دهد!
تنش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی و ناامنی‌ها در سرزمین‌های اشغالی در حالی رو به افزایش است که محمد شلح، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با المیادین اظهار داشت: در صورتی که کرانه باختری به کمک نیاز داشته باشد، غزه آماده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.