پهپادهای پرسه‌زن ساخت آمریکا در راه اوکراین!

جمعه 19 فروردین 1401 - 19:01
https://iswnews.com/?p=67443

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” پنتاگون ۱۰۰ فروند از پهپادهای انتحاری پیشرفته سوئیچ‌بلید را در چارچوب تسلیحات اهدایی به اوکراین ارسال کرده است و پهپادهای بیشتری در راه اوکراین است.

در تاریخ ۱۲ فروردین ماه پنتاگون اعلام کرد که وزارت دفاع ایالات متحده در راستای کمک‌های خود به اوکراین تجهیزات نظامی بیشتری به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به این کشور ارسال خواهد کرد. این بسته شامل پهپادها، تجهیزات دید در شب، سیستم‌های ارتباطی امن، سامانه‌های موشکی، خودروهای زرهی، مسلسل و تجهیزات پزشکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:‌ دانش نظامی: پهپاد سوئیچ‌بلید

پنتاگون تایید کرده است که محموله های بیشتری از پهپاد انتحاری مینیاتوری سوئیچ بلید-۶۰۰ یا ۳۰۰ را در قالب کمک نظامی جدید ۳۰۰ میلیون دلاری به اوکراین اهدا می‌کند. پهپاد انتحاری (یا مهمات پرسه‌زن) سوئیچ بلید برای استفاده علیه تانک‌ها و اهداف تاکتیکی طراحی شده است و ابعاد آنها بقدری کوچک است که در یک کوله پشتی توسط نفر حمل می‌شوند. این پهپادها بسته به نوع آن می‌توانند از ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر پرواز کنند و بر روی یک هدف پرسه بزنند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سید علیرضا جمعه, ۱۹ فروردین, ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

    به نظرم روسیه باید هر جایی تو دنیا که با امریکا یا نیرو های آمریکایی در تماس هست موشک های ضد هوایی و ضد تانک بده

    واقعا باید این کارو بکنه ؛ باید همین قدر که سلاح های امریکایی از روس ها تلفات میگیرن ؛ سلاح های روسی هم از آمریکا تلفات بگیرن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.