حملات سپاه به مواضع تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق + ویدیو

چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 16:22
https://iswnews.com/?p=70035
نقشه شمال عراق، 21 اردیبهشت 1401

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” صبح امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواضع تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف حملات توپخانه و موشکی قرار داد.

نیروهای سپاه پاسداران اعضای یک تیم تروریستی پنج نفره را در شهرستان بانه بازداشت کردند. در پی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه خود علیه امنیت ملت ایران، از صبح امروز مواضع تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شد.

بر اساس اعلام منابع محلی، اهدافی در مناطق چومان و ارتفاعات باربزین در منطقه سیدکان استان اربیل هدف حملات سپاه پاسداران قرار گرفتند.

در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ نیز پس از هشدار سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به حکومت و ساکنان اقلیم کردستان مبنی بر احتمال حمله به مواضع تروریست‌ها در کردستان عراق و دور شدن غیرنظامیان از این مناطق، یگان‌های سپاه پاسداران با انجام حملات توپخانه‌ای و پهپادی مواضع تروریست‌های پژاک و سایر گروه‌های تروریستی در مناطق چومان و سیدکان واقع در اقلیم کردستان عراق را در چندین نوبت هدف حمله قرار دادند.

نقشه باکیفیت

بیشتر بخوانید:
ادامه حملات سپاه علیه مواضع پژاک در عراق
حمله سپاه به مواضع تروریست‌ها در شمال عراق + ویدیو

ویدیویی از حمله سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.