به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در جریان مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس، ۶۴ فلسطینی و چهار اسرائیلی از جمله فرمانده تیپ السامره مجروح شدند.

شامگاه ۸ تیر ماه، شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند و نیروهای مقاومت فلسطین جهت مقابله با نظامیان اسرائیلی به سمت آنان آتش گشودند. طی این تبادل آتش “روعی تزاویگ” فرمانده تیپ السامره ارتش رژیم صهیونیستی و سه شهرک‌نشین صهیونیست دیگر مجروح شدند.

نیروهای اسرائیلی با پرتاب گاز اشک آور و همچنین شلیک گلوله‌های جنگی به سمت فلسطینی‌ها، ۶۴ فلسطینی از جمله چند کودک را مجروح کرده و مقدمات خروج شهرک‌نشینان صهیونیست از مقبره حضرت یوسف (ع) را فراهم کردند.
کتیبه نابلس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نظامیان اسرائیلی و مقابله با یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف (ع) را برعهده گرفت.

درگیری شب گذشته در حالی رخ داده است که سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل به طور پیوسته در حال انجام عملیات‌های امنیتی جهت شناسایی نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری می‌باشند و این درگیری‌ها نشان می‌دهد که تلاش‌ها و اقدامات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با عوامل مقاومت فلسطین و تامین امنیت شهرک‌نشینان اسرائیلی با شکست مواجه شده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.