تحولات فلسطین، ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

جمعه 21 مرداد 1401 - 10:55
https://iswnews.com/?p=76847
بنی گانتز

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه ۱۱ این رژیم اظهار داشت همه رهبران سازمان‌های تروریستی باید نگران باشند. زیاد النخاله در راس سازمان‌های تروریستی قرار دارد و هیچ تضمینی برای جان وی و در امان ماندن محل اقامت او وجود ندارد.

– از زمان آغاز عملیات “الفجر الصادق” ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در ۱۴ مرداد ماه تا پایان رسمی آن و اجرای توافق آتش‌بس در بامداد ۱۷ مرداد ماه، ۴۴ فلسطینی از جمله ۱۳ نظامی و ۳۱ غیر نظامی شهید و ۳۶۰ تن دیگر مجروح شدند.
– در ۱۸ مرداد ماه، در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس واقع در کرانه باختری، ابراهیم النابلسی، فرمانده کتائب شهدا الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح در این شهر به همراه یکی دیگر از نیروهای مقاومت به نام “اسلام صبوح” به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: شهادت فرمانده شاخه نظامی جنبش فتح در نابلس + ویدیو و تصاویر

– در ۱۹ مرداد ماه، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نبرد اخیر قصد حمله پهپادی به سکوی گازی تمار را داشته است.
– در ۱۸ مرداد ماه، جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به درگیری‌های مسلحانه اخیر در شهر نابلس تاکید کرد درگیری‌هایی که طی آن شماری از دلاورمردان مقاومت به شهادت رسیدند، ثابت کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و روز به روز شدیدتر می‌شود.
– در ۱۸ مرداد ماه، کتائب شهدا الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح در پی شهادت سه تن از نیروهای خود طی درگیری‌های مسلحانه با نظامیان اسرائیلی در نابلس، به دشمن صهیونیستی هشدار داد که پاسخی در حد و اندازه‌ این جنایت دریافت خواهد کرد.
– در ۱۹ مرداد ماه، شهرک‌نشینان صهیونیست با پشتیبانی نیروهای پلیس رژیم اسرائیل به مسجد الاقصی تعرض کردند.
– در ۱۷ مرداد ماه، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت حاضر به عذرخواهی بخاطر قتل غیرنظامیان فلسطینی که در جنگ غزه مشارکت نداشتند، نیست، زیرا ارتش بخاطر دفاع از اسرائیلی‌ها آن‌ها را به قتل رسانده است.
– در ۱۷ مرداد ماه، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۰ فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
– در ۱۹ مرداد ماه، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه ۱۱ این رژیم اظهار داشت همه رهبران سازمان‌های تروریستی باید نگران باشند. زیاد النخاله در راس سازمان‌های تروریستی قرار دارد و هیچ تضمینی برای جان وی و در امان ماندن محل اقامت او وجود ندارد.
– هیئتی بلندپایه از سازمان اطلاعات مصر، هفته آینده به منظور پیگیری موضوع آزادی اسیر بسام السعدی و خلیل عواوده از زندان اسرائیل و جلوگیری از آغاز درگیری‌ها بین مقاومت و طرف صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر شنبه, ۲۲ مرداد, ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

    گانتز حیف درنزدیکی ما ایرانیان نیستید والا روزگارتان را سیاه میکردیم آیا میدانید یهود همیشه کمترازهشت دهه حکومت کردن نشده درتاریخ بیشترازاین حکومت کنند شما به پشتیبانی آمریکا آخرین نفس هارا می‌کشید جهادگران فلسطینی تروریست نیستند این شما یهودیهای غاصب صهیونیست هستید که تروردر ذات کثیف شماست یک مردی مثل علی ع می خواهد ویک جنگ خیبر وآن هم نزدیک است همه شماها بزودی با گلوله های فلسطینی‌ها به درک واصل میشوید انشاالله

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.