یک شهید و ۷۰ زخمی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس + ویدیو

پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 10:41
https://iswnews.com/?p=77174

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در پی حمله نظامیان اسرائیلی به شهر نابلس واقع در کرانه باختری یک فلسطینی شهید و دستکم ۷۰ تن دیگر مجروح شدند.

در بامداد ۲۷ مرداد ماه، نظامیان رژیم صهیونیستی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس واقع در کرانه باختری هجوم برده و قصد داشتند مقدمات حضور شهرک‌نشینان صهیونیست در مقبره حضرت یوسف (ع) را فراهم سازند.

نیروهای کتائب شهداء الاقصى، شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین جهت مقابله با این یورش، به سمت نظامیان اسرائیلی آتش گشودند که به اذعان شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل، چندین گلوله به شیشه‌ جلویی خودروی نظامیان صهیونیست اصابت کرد. این شبکه مدعی شد در جریان این تیراندازی آسیبی به نظامیان اسرائیلی وارد نشده است.

در ادامه درگیری، نیروهای اسرائیلی با پرتاب گاز اشک آور و همچنین شلیک گلوله‌های جنگی به سمت فلسطینی‌ها، یک جوان ۱۹ ساله به نام “وسیم خلیفه” را به شهادت رسانده و ۷۰ نفر دیگر را مجروح کردند.

شایان ذکر است در ۸ تیر ماه نیز نظامیان اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس واقع در کرانه باختری یورش برده و با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر شدند. طی این تبادل آتش “روعی تزاویگ”، فرمانده تیپ السامره ارتش رژیم صهیونیستی و سه شهرک‌نشین صهیونیست دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: مجروح شدن فرمانده نظامیان صهیونیست در جریان یورش به نابلس + ویدیو

درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان اسرائیلی (۱)

حضور نیروهای امدادی جهت انتقال مجروحین به مرکز درمانی

درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان اسرائیلی (۲)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.