آغاز رزمایش ارتش رژیم اسرائیل در مرزهای شمالی

یکشنبه 20 آذر 1401 - 11:58
https://iswnews.com/?p=83877
رزمایش ارتش اسرائیل

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز یک رزمایش نظامی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

در ۱۹ آذر ماه، ارتش رژیم اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای از آغاز یک رزمایش ناگهانی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی (سوریه و لبنان) خبر داد و اعلام کرد که این رزمایش به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سخنگوی ارتش اسرائیل، این رزمایش با نام “زمستان گرم ۲” و با هدف تقویت آمادگی نیروهای جبهه شمالی آغاز شده و قرار است ۸۰۰۰ سرباز ارتش و ۵۰۰۰ نفر از نیروهای ذخیره در این رزمایش که تا روز سه شنبه ادامه دارد، شرکت داشته باشند.

گفته می‌شود همزمان با آغاز رزمایش صهیونیست‌ها، حزب‌الله لبنان سطح آمادگی نیروهای خود را افزایش داده است.

شایان ذکر است انجام این رزمایش همزمان با جوسازی‌های رسانه‌های ضد محور مقاومت علیه لبنان مبنی بر انتقال تسلیحات از تهران به بیروت با استفاده از پروازهای مسافربری و همچنین استقبال رسانه‌های عبری از این شایعات و بیان احتمال حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بیروت، کمی قابل تامل می‌باشد!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. فرزند ایران یکشنبه, ۲۰ آذر, ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

    تانک هایتان را بفروشید و قایق بخرید. به جای رزمایش جنگ تمرین شنا و قایق رانی کنید. دیگر موسی سلام الله هم کنارتان نیس تا به خواست الهی دریا را بشکافد تا فرار کنید

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.