اسرائیل مسئولیت حمله به کاروان سوخت ایران را پذیرفت!

چهارشنبه 23 آذر 1401 - 19:33
https://iswnews.com/?p=84183

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی طی یک سخنرانی، مسئولیت حمله اخیر به کاروان سوخت ایران در مرز عراق و سوریه را برعهده گرفت.

در ۲۳ آذر ماه، آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل طی سخنانی مدعی شد که هواگردهای این رژیم طی هفته‌های اخیر، یک کاروان حامل سلاح در مرزهای سوریه و عراق را هدف قرار دادند.

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل اطلاعات دقیقی داشته که نشان می‌داد از میان ۲۵ تانکر حامل سوخت، تانکر شماره ۸ حامل سلاح ایرانی بوده و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت.

کوخاوی در ادامه سخنان خود مدعی شد که اسرائیل، طرح ایران برای ارسال صد فروند موشک زمین به هوا به سوریه و لبنان را شکست داده است.

شایان ذکر است در ۱۸ آبان ماه سال جاری، یک کاروان حامل سوخت متعلق به جمهوری اسلامی ایران که از خاک عراق عازم کشور لبنان بود پس از عبور از گذرگاه مرزی القائم و ورود به خاک سوریه مورد حمله هواگردهای اسرائیلی قرار گرفت. ساعاتی بعد، مرکز فرماندهی تروریستی آمریکا در غرب آسیا (CENTCOM) ضمن تایید خبر حمله عنوان کرد که این حمله توسط آمریکا انجام نشده است. پس از موضع گیری سنتکام، رژیم اسرائیل به عنوان عامل اصلی این حمله معرفی شد.

بیشتر بخوانید: حمله هواگردهای ناشناس به کاروان سوخت در مرز عراق و سوریه + تصاویر

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. زیتونک چهارشنبه, ۲۳ آذر, ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

    موشک به اون خطرناکی که مواد منفجره داره را با تانکر بنزین فرستادن فقط کار یه دیوانه است ….ایران که چلاق نیست قطعات موشک را انتقال میده و در سوریه و لبنان اسمبلش می کنه …..

    پاسخ
  2. علی جلالی فر پنجشنبه, ۲۴ آذر, ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳

    آقای آویوکوخاوی خیلی خوب شد خوداعتراف کردید جنایتکار کودک کش بدان جواب دندان شکن ازنیروهای مقاومت خواهید خورد دیگراربابت وکشورهای غربی زبان اعتراض نخواهند داشت موزی کثیف

    پاسخ
  3. هومن پنجشنبه, ۲۴ آذر, ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

    ارتش اسرائیل اطلاعات دقیقی داشته ازکجا؟؟؟

    پاسخ
  4. موحد جمعه, ۲۵ آذر, ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

    استراتژی ما صبر کشنده است!!صبری که داره خودمون میکشه!! پاسخ این همه حملات سگ های صهیونیست چی شد؟ انتقام قاسم سلیمانی چی شد؟ ای داد و بیداد وای بر ما!!!

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.