عملیات ضد اسرائیلی در نابلس + ویدیو

یکشنبه 7 اسفند 1401 - 16:26
https://iswnews.com/?p=89598

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در نتیجه عملیات یک فلسطینی در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری، دو صهیونیست کشته شدند.

یک جوان فلسطینی در ۷ اسفند ماه، با ایجاد تصادفی ساختگی در شهرک حواره واقع در جنوب نابلس، خودروی صهیونیست‌ها را متوقف کرده و پس از این اقدام، به سوی آنان تیراندازی نمود که طی این عملیات، دو اسرائیلی کشته شدند. جوان فلسطینی عامل عملیات، موفق شد تا از صحنه عملیات فرار کند.

در همین رابطه، یوسی داگان، رئیس شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال کرانه باختری اظهار داشت که این یک عملیات پیچیده و دشوار بوده است.

نکته جالب توجه این است که عملیات ضد اسرائیلی امروز در جنوب نابلس، همزمان با برگزاری نشست امنیتی عقبه صورت گرفت. نشستی که هدف از برگزاری آن، اتخاذ تصمیماتی جهت توقف عملیات‌های فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی می‌باشد!

شایان ذکر است این اولین عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری طی ماه جاری می‌باشد. پیش‌تر در ۲۱ بهمن ماه نیز یک شهروند فلسطینی به نام “حسین قراقع” (۳۰ ساله) در ایستگاه اتوبوس محله راموت در قدس اشغالی، گروهی از صهیونیست‌ها را با خودرو زیر گرفت که طی این عملیات، سه اسرائیلی کشته و شش تن دیگر به شدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در قدس اشغالی + ویدیو

ویدیویی از محل حادثه (۱)
ویدیویی از محل حادثه (۲)
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محمد(ل ن ) یکشنبه, ۷ اسفند, ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

    فاتحه صهیونیست ها خونده ست
    جمعیت فلسطینی هم داره روز به روز با همه تحریم ها و ….. روز به روز بیشتر میشه و از نظر زاد و ولد از صهیون ها درصد ۲.۳ به ۱.۶ داره میره بالا، چند سالی سنگ و کنار گذاشتن و اسلحه و موشک حالا هم پهباد …. تا چند سال بعد یکی یکی محلات و روستاها آزاد میشن بعد نوبت ال سعود و …..

    پاسخ
  2. صاد دوشنبه, ۸ اسفند, ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰

    ماشاالله

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.