دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با مقامات اسرائیل

شنبه 13 اسفند 1401 - 20:38
https://iswnews.com/?p=89908

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا طی سفری به فلسطین اشغالی، با برخی از مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ۱۲ اسفند ماه با تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد. بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، موضوع ایران، محور دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا با مقامات اسرائیلی بوده است.

دفتر یوآف گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به نقل از مارک میلی اعلام کرد که همکاری مداوم در راستای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ضروری است. همچنین بر اساس اعلام پنتاگون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در دیدار با هرتزی هالوی، همتای صهیونیستی خود، درباره هماهنگی تلاش‌ها برای مقابله با تهدیداتی که ایران بوجود آورده است، رایزنی کردند.

شایان ذکر است لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا چهارشنبه هفته آینده وارد اراضی اشغالی خواهد شد. این سفر در حالی صورت خواهد گرفت که روابط تل‌آویو و واشینگتن به علت تلاش رژیم اسرائیل برای مشروعیت‌بخشی به شهرک‌سازی‌ها و اظهارات بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره محو کردن روستای فلسطینی “حواره” کمی تیره شده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.