شهادت دو فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به جنین

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 11:44
https://iswnews.com/?p=93856

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در یورش نظامیان رژیم اسرائیل به شهرک القباطیه واقع در جنوب جنین، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۰ اردیبهشت ماه به شهرک قباطیه در جنوب شهر جنین واقع در کرانه باختری یورش بردند و این حمله به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.

در پی یورش صهیونیست‌ها، درگیری مسلحانه شدیدی میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در شهرک قباطیه به وقوع پیوست. سرایا القدس قدس (شاخه قباطیه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت وارد درگیری مسلحانه شدیدی با صهیونیست‌ها در این منطقه شدند.

در بیانیه سرایا القدس آمده است: نیروهای ما با اجرای کمین در مسیر نیروهای صهیونیست در محله “الصوافطه” موفق شدند از نزدیک نیروهای اشغالگر را هدف قرار داده و شماری از آن‌ها را زخمی کنند و به تجهیزات نظامی آن‌ها، آسیب وارد آورند.

در این درگیری، نظامیان صهیونیست، خودرویی را در یکی از خیابان‌های این شهرک به گلوله بستند که طی آن “احمد جمال توفیق عسف” و “رانی ولید احمد قطنات” به شهادت رسیدند.

بدین ترتیب شمار شهدای فلسطین طی ۲۴ ساعت اخیر به ۱۷ تن افزایش یافت. گفتنی است جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بامداد ۱۹ اردیبهشت ماه در عملیاتی موسوم به “سپر و پیکان”، مناطقی را در نوار غزه بمباران کردند که در این جنایت وحشیانه، ۱۳ نفر از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند. ساعاتی بعد، هواگردهای ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی را در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه مورد هدف قرار دادند که منجر به شهادت دو فلسطینی شد.

بیشتر بخوانید:
شهادت دو فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل به جنوب غزه
شهادت فرماندهان سرایا القدس در حمله هوایی اسرائیل به غزه (ویدیو و تصویر)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.