سد سازی الشباب المجاهدین در سومالی (ویدئو)

یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 17:00
https://iswnews.com/?p=94288

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مؤسسه الکتائب بازوی رسانه‌ای گروه الشباب المجاهدین سومالی، یک ویدئوی ۳۵ دقیقه‌ای از ساخت سد بولوفلای در ولایت بای واقع در جنوب غرب سومالی توسط عناصر این گروه به نمایش درآورد.

در این فیلم علاوه بر نمایش مراحل ساخت سد بولوفلای، ترمیم چند کانال کشاورزی منشعب از رودخانه شبیلی در ولایت شبیلی وسطی در جنوب سومالی نشان داده می‌شود. پروژه حفر نهر شبیلی و رساندن آب به منطقه سبلالی در ولایت شبیلی سفلی در جنوب سومالی که از هفت سال گذشته تا کنون دستخوش خشکسالی بوده، یکی دیگر از طرح‌های عرضه شده در این فیلم می‌باشد.

گفتنی است که بخش‌هایی از این فیلم، به سخنان اخیر ابوعبیده احمد عمر امیر الشباب المجاهدین پیرامون طرح‌های الشباب المجاهدین برای مبارزه با خشکسالی اختصاص یافته است.

توزیع کالاهای اساسی در میان مردم محروم مناطق مختلف سومالی یکی دیگر از خدماتی است که الشباب المجاهدین به مردم محروم ارائه می‌دهد. خبرگزاری شهادت وابسته به الشباب المجاهدین در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، از توزیع سبد کالاهای اساسی از جمله برنج، آرد، شکر، شیر و روغن در میان نزدیک به ۷۰۰ خانواده محروم در دو منطقه “تفتاغلی” و “جلوین” در ولایت جذو واقع در جنوب غرب سومالی خبر داد.

الشباب المجاهدین که عملیات‌های گسترده‌ای را علیه ارتش سومالی و نیروهای وابسته به اتحادیه آفریقا (امیصوم) ترتیب می‌دهد، تلاش می‌کند تا رضایت مردم را در قلمروهایی که در آن حضور دارد جلب کند.

بیشتر بخوانید: شناخت جریان‌های درگیر در سومالی (نقشه)

مراحل ساخت سد بولوفلای توسط عوامل گروه الشباب المجاهدین در سومالی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.