ادامه تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

یکشنبه 28 خرداد 1402 - 11:27
https://iswnews.com/?p=96569

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” هزاران صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیست و چهارمین هفته پیاپی در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

هزاران شهرک نشین در ۲۷ خرداد ماه در شهر تل‌آویو و چند شهر دیگر سرزمین‌های اشغالی علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نتانیاهو تظاهرات کردند.

نتانیاهو و حامیان این طرح بر این باور هستند که قوه قضاییه قدرت زیادی دارد و در عملکرد قوه مجریه دخالت می‌کند؛ با این حال، پیشنهاد این اصلاحات باعث به راه افتادن اعتراضات گسترده‌ای در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی علیه آن شده است.

علی‌رغم اعلام اعلام نخست وزیر رژیم اسرائیل مبنی بر توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم، سازمان‌دهندگان تظاهرات‌ها علیه نتانیاهو، گزارش‌های منتشر شده در خصوص توقف اصلاحات قضایی را باور نکرده و نمی‌پذیرند که کابینه نتانیاهو تصمیم خود برای تداوم روند قانونگذاری آن را کنار گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید: نتانیاهو از توقف طرح اصلاحات قضایی خبر داد!

شایان ذکر است تظاهرات صهیونیست‌‎ها در روزهای شنبه هر هفته همچنان در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه دارد. این تظاهرات اکنون وارد بیستمین و چهارمین هفته متوالی شده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.