مقاومت فلسطین: آماده پاسخگویی به دشمن هستیم

دوشنبه 12 تیر 1402 - 15:08
https://iswnews.com/?p=97704

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای با اشاره به حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، به این رژیم هشدار داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که اتاق عملیات مشترک مقاومت برای پیگیری تجاوزات وحشیانه علیه جنین همواره آماده می‌باشد و مقاومت در کلیه میادین حضور دارد و اجازه نمی‌دهد که دشمن علیه مردم ما در جنین اقدام کند یا آنها را جدا کند تا راحت‌تر هدف قرار دهد.

اتاق عملیات مشترک ضمن درود بر شهدای سرافراز جنین که در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل، حماسه‌ای جدید از قهرمانی و رستگاری رقم زدند، تاکید کرد که بر قهرمانان جنین که مصمم به تحقیر دشمن و در هم شکستن اشغالگران هستند، درود می‌فرستد و به مردم فلسطین که در مقابل دشمن ایستاده‌اند، تبریک می‌گوید.

در پایان این بیانیه تاکید شد: از همه مردم خود در کلیه شهرها، روستاها و اردوگاه‌ها به ویژه اردوگاه جنین می‌خواهیم که وارد نبرد با اشغالگران شوند و از جنین پشتیبانی کنند. در صورت تداوم جنایت و تجاوز اشغالگران، مقاومت فلسطین نیز در کلیه میدان‌ها، آماده پاسخگویی به دشمن است. ادامه حملات به جنین و اقدامات اشغالگران، ماهیت پاسخ مقاومت را مشخص خواهد کرد.

شایان ذکر است نظامیان رژیم صهیونیستی در بامداد ۱۲ تیر ماه با آغاز عملیاتی به نام “خانه و باغ”، اهدافی را در اردوگاه جنین هدف حمله قرار دادند که طی این حملات دستکم ۱۰ فلسطینی شهید و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: ۱۱۰ شهید و زخمی در حمله گسترده اسرائیل به جنین (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.