حمله راکتی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی (ویدیو)

چهارشنبه 14 تیر 1402 - 08:23
https://iswnews.com/?p=97831

در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” گروه‌های مقاومت فلسطین پس از هشدارهای متعدد به رژیم اسرائیل در خصوص حمله نظامی به جنین و شهادت فلسطینی‌ها، سرانجام در بامداد ۱۴ تیر ماه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار دادند که طی این اقدام، آژیر خطر در مناطق عسقلان، ایویم، نیرعام و سدیروت به صدا درآمد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی

طبق اعلام منابع محلی، دستکم پنج فروند راکت به سوی شهرک سدیروت شلیک شده و سامانه‌های گنبد آهنین نیز برای رهگیری راکت‌ها فعال شدند.

ساعاتی پس از حمله راکتی مقاومت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه را مورد هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید حمله به نوار غزه، مدعی شد که این حملات در پاسخ به شلیک راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین صورت گرفته است.

شایان ذکر است در پی اجرای عملیات نظامی رژیم اسرائیل در جنین، تاکنون ۱۳۲ فلسطینی شهید و زخمی شدند. پس از آغاز این عملیات، گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که اگر تجاوز به جنین متوقف نشود، گزینه‌های مقاومت فلسطین گسترده و جامع خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
۱۱۰ شهید و زخمی در حمله گسترده اسرائیل به جنین (ویدیو)
افزایش تعداد تلفات فلسطینی‌ها در سایه استمرار درگیری‌ها در جنین

به نظر می‌رسد حمله راکتی بامداد امروز، به نوعی هشدار مقاومت فلسطین به رژیم اسرائیل در خصوص اتفاقات اخیر در جنین بوده است؛ با این وجود، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در جنین همچنان جریان داشته و نظامیان اسرائیلی قصد عقب نشینی از این منطقه را ندارند.

ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله هوایی به نوار غزه را منتشر کرد. (۱)
ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله هوایی به نوار غزه را منتشر کرد. (۲)
فرار شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست پس از شلیک راکت‌های مقاومت فلسطین
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.