در پی حمله مسلحانه یک جوان فلسطینی به گروهی از نظامیان صهیونیست‌ در نزدیکی شهرک کدومیم واقع در کرانه باختری، یک نظامی اسرائیلی کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی به نام “احمد یاسین هلال غیطان” در ۱۵ تیر ماه، گروهی از نظامیان صهیونیست را نزدیکی شهرک کدومیم واقع در شرق قلقیلیه مورد هدف قرار داد که طی این اقدام، یک نظامی صهیونیست کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

عامل عملیات پس از تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست، به سوی شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم متواری شد و به همین علت، آژیرهای خطر در این شهرک به صدا درآمد.

سرانجام عامل عملیات طی درگیری با نظامیان رژیم اسرائیل جان باخت. پس از این حادثه، کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین با انتشار بیانیه‌ و تصاویری از عامل عملیات، مسئولیت این اقدام را برعهده گرفت.

القسام تاکید کرد که این عملیات پاسخی سریع به جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه حمله جنایتکارانه اخیر به جنین بود.

در بیانیه کتائب القسام آمده است: مجری این عملیات، یک جوان فلسطینی به نام “احمد یاسین هلال غیطان” (۱۹ ساله) و ساکن روستای قبیا در غرب رام الله بوده که جزو نیروهای القسام بوده است.

کتائب القسام تاکید کرد که عملیات‌های بیشتری در انتظار دشمن صهیونیستی خواهد بود و هر که علیه ملت فلسطین دست به کشتار و جنایت بزند، جز مرگ و وحشت نتیجه‌ای بدست نخواهد آورد.

شایان ذکر است در ۱۳ تیر ماه نیز یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی به نام “حسین خلایله جوان” (ساکن شهرک السموع در الخلیل) گروهی از صهیونیست‌ها را در شهر تل‌آویو هدف حمله قرار داد که طی این حادثه، دستکم هفت صهیونیست زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو؛ هفت صهیونیست زخمی شدند

ویدیویی از لحظه درگیری عامل عملیات با نظامیان اسرائیلی.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.