تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

یکشنبه 25 تیر 1402 - 11:33
https://iswnews.com/?p=98650
تصویری از تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در تل آویو

هزاران صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیست و هشتمین هفته پیاپی در تل‌آویو و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” هزاران شهرک نشین صهیونیست در ۲۴ تیر ماه در خیابان شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

تظاهرات اصلی در خیابان کاپلان در شهر تل‌آویو برگزار شد. در شهر حیفا و سایر مناطق نیز تظاهرات گسترده‌ای علیه نتانیاهو برگزار شد.

همزمان با تظاهرات، منابع عبری زبان اعلام کردند که بیش از ۱۰۰ خلبان و نظامی ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در اعتراض به ادامه طرح اصلاحات قضایی که کابینه بنیامین نتانیاهو به دنبال اجرای آن است، از عضویت در یگان‌های هوایی این رژیم خودداری کردند.

شایان ذکر است نخست وزیر رژیم اسرائیل در ۷ فروردین ماه از توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم خبر داد اما تظاهرات صهیونیست‌‎ها در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی و برخی تصمیمات و اقدامات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل همچنان ادامه دارد. این تظاهرات اکنون وارد بیستمین و هشتمین هفته متوالی شده است.

بیشتر بخوانید:
نتانیاهو از توقف طرح اصلاحات قضایی خبر داد!
تظاهرات بیش از ۱۵۰ هزار صهیونیست علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.