محل وقوع عملیات ضد اسرائیلی در ایست بازرسی تقوع

در نتیجه عملیات مسلحانه یک فلسطینی در ایست بازرسی تقوع در جنوب کرانه باختری، دستکم سه صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” یک جوان مسلح فلسطینی در ۲۵ تیر ماه، گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی را در ایست بازرسی تقوع در جنوب کرانه باختری مورد هدف قرار داد که طی این عملیات، دستکم سه اسرائیلی زخمی شدند. گفته می‌شود حال یکی از زخمی‌ها به شدت وخیم بوده و به بیمارستان شعاری تسیدیک منتقل شده است. منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات به سلامت محل حادثه را ترک کرده است.

شبکه عبری زبان کان گزارش داد: مجری عملیات از یک خودرو که با سرعت زیادی در حال حرکت بود، به سمت شهرک‌نشینان تیراندازی کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: در این عملیات ۳ شهرک‌نشین مجروح شده‌اند و نظامیان این رژیم در حال تعقیب مجری عملیات هستند.

در همین رابطه، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی تقوع در جنوب بیت لحم تاکید کرد: مقاومت در کرانه باختری به وارد کردن ضربه به اشغالگران اسرائیلی ادامه می‌دهد و این بار صهیونیست‌ها را در جنوب کرانه باختری در ایست بازرسی تقوع در نزدیکی بیت لحم هدف قرار داد. مقاومت در کرانه باختری در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین، هر روز گسترده‎تر می‌شود و هر بار دشمن با شیوه اجرا و مکان عملیات‌ها غافلگیر خواهد شد.

شایان ذکر است در ۱۵ تیر ماه نیز یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی به نام “احمد یاسین هلال غیطان”، گروهی از نظامیان صهیونیست را نزدیکی شهرک کدومیم واقع در شرق قلقیلیه مورد هدف قرار داد که طی این اقدام، یک نظامی صهیونیست کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری؛ یک نظامی صهیونیست کشته شد

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.