ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

یکشنبه 8 مرداد 1402 - 14:35
https://iswnews.com/?p=99773
تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ۳۰ مین هفته پیاپی در تل‌آویو و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” هزاران شهرک نشین صهیونیست در ۷ مرداد ماه در خیابان شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

در همین رابطه، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از۳۷۰ هزار اسرائیلی در بیش از ۱۵۰ منطقه در اراضی اشغالی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند. این روزنامه اشاره کرد که در تظاهرات تقاطع کابلان در تل آویو بیش از ۲۰۰ هزار نفر حضور داشتند.

شایان ذکر است تظاهرات صهیونیست‌‎ها در روزهای شنبه هر هفته همچنان در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه دارد. این تجمعات که در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نتانیاهو برپا شده، اکنون وارد ۳۰ مین هفته متوالی شده است.

علی‌رغم تداوم تظاهرات علیه طرح اصلاحات قضایی، کنست اسرائیل در ۱۹ تیر ماه، بند اصلی لایحه جنجالی “اصلاحات قضایی” موسوم به “کاهش سبب معقول بودن” به تصویب رساند که به موجب آن از اختیارات و صلاحیت‌های دیوان عالی رژیم صهیونیستی کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تظاهرات در اسرائیل؛ ۸۸ صهیونیست بازداشت شدند (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.