ترور سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در جنین

دوشنبه 16 مرداد 1402 - 01:09
https://iswnews.com/?p=100569
تصاویر شهدای جنین

نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه، سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین را در جنوب جنین ترور کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای ویژه ارتش رژیم اسرائیل در ۱۵ مرداد ماه، خودرویی را در شهرک عرابه واقع در جنوب جنین مورد هدف قرار دادند که طی این اقدام، سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین به نام‌های “نایف ابو صویص”، “لؤی ابو ناعسه” و “براء القرم” به شهادت رسیدند.

در همین رابطه، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که جنایت رژیم اشغالگر در جنین، جنایت علیه ملت فلسطین است و سرایا القدس نیز هرگز در برابر ریخته شدن خون مبارزان آن کوتاه نخواهد آمد. مقاومت راه و گزینه ملت فلسطین است و این جنایت‌های دشمن هرگز مقاومت را ضعیف نخواهد کرد بلکه قدرت و عزم آن برای مبارزه و رویارویی را بیشتر خواهد کرد.

همچنین حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس نیز تاکید کرد که دشمن صهیونیستی با ترور این سه مبارز، جنایت جدیدی مرتکب شده که در ادامه تجاوزات و تروریسم مستمر آن علیه ملت فلسطین است. رژیم اشغالگر تاوان جنایت‌هایش را خواهد پرداخت و ملت فلسطین و مبارزان قهرمان آن هرگز اجازه نخواهند داد این رژیم از پرداخت تاوان رهایی یابد.

گفتنی است با توجه به روند رو به رشد عملیات‌های ضد اسرائیلی و همچنین گسترش مقاومت در کرانه باختری، احتمال می‌رود ترور نیروهای مقاومت فلسطین مجددا نیز تکرار شود؛ موضوعی که مسبوق به سابقه می‌باشد و پاسخ شدید گروه‌های مقاومت فلسطین را می‌طلبد!

لحظه ترور سه نیروی مقاومت فلسطین در نزدیکی جنین توسط نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.