منابع محلی از شنیده شدن صدای تیراندازی و درگیری نیروهای مسلح با نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیز نشان می‌دهد که نظامیان اسرائیلی در حال درگیری با نیروهای مسلح ناشناس می‌باشند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک برجک دیده‌بانی حزب الله و محل شلیک موشک‌ها به سمت اراضی اشغالی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است. گفته می‌شود مناطق جنوب لبنان نیز هدف حمله هواگردهای ارتش اسرائیل قرار گرفته است. تاکنون تلفات این درگیری‌ها مشخص نشده است.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت حمله از جنوب لبنان به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را برعهده گرفته است. در نتیجه این حمله دستکم ۷ نظامی اسرائیلی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پایگاه خبری عبری زبان جروزالم پست اعلام کرد که به ساکنان موشاف نیتوعا در شمال فلسطین اشغالی دستور داده شده به سبب احتمال وقوع حادثه‌ای امنیتی و نفوذ افراد مسلح به این منطقه سریعا وارد خانه‌های خود شده و تا اطلاع ثانوی خارج نشوند. گفته می‌شود طی درگیری‌های مسلحانه در شمال فلسطین اشغالی تا این لحظه، دستکم چهار نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

ویدیو: تیراندازی و تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی
ویدیو: تیراندازی و تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که برآوردها نشان می‌دهد که افراد جهاد اسلامی به دستور حزب الله عمل کرده اند. این منابع همچنین مدعی شدند که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های یارین، مروحین، عیتا الشعب و الضهیره را در جنوب لبنان هدف حمله قرار داده است. گفته می شود ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان ۲۹ شهرک صهیونیستی در مرز با لبنان دستور داد سریعا به پناهگاه بروند.

ویدیو: لحظه هدف قرار دادن برجک دیده‌بانی حزب الله توسط هواگردهای اسرائیلی

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.