جنگنده‌های ارتش اسرائیل تا این لحظه پنج حمله هوایی به مناطق رامیه، عیتا الشعب، المکب و یارون در جنوب لبنان انجام داده‌اند.

درگیری های امروز حزب الله و ارتش اسرائیل در جبهه شمال معطوف به حملات هوایی و توپخانه ای اسرائیل به جنوب لبنان و حملات متقابل حزب الله با موشک های هدایت شونده و… به پاسگاه های مرزی اسرائیل شد. همچنین شهرک یارون در جنوب لبنان توسط صیونیستها مورد بمباران با بمب های فسفری آتش زا قرار گرفت.

همچنین نیروهای حزب الله ظهر امروز نیز از رصد پهپادهای اسرائیلی در آسمان مناطق مرزی از منطقه الناقوره تا مزارع شبعا خبر دادند. در پی ضربات متعدد و حملات پر خسارات حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر، پهپادهای شناسایی و تهاجمی ارتش این رژیم از امروز فعالیت خود را افزایش داده‌اند.

ورود جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم اسرائیل به درگیری های جبهه شمال فلسطین را می‌توان آغاز مرحله جدیدی از نبردها بین گروه‌های مقاومت با اسرائیل دانست. در واقع اسرائیلی ها با این حرکت سطح درگیری را افزایش داده‌اند. در ساعات آتی باید دید که حزب الله و گروه های مقاومت چه اقدامی را برای پاسخ به این موضوع تدارک دیده‌اند. افزایش برد حملات به کل مواضع اسرائیل در مناطق فلسطین اشغالی، آغاز حملات راکتی و یا اضافه کردن حملات پهپادهای انتحاری از جمله گزینه های پیش روی حزب الله است.

بیشتر بخوانید:
تخلیه مناطق مرزی با لبنان؛ اسرائیل برای جنگ تمام عیار با حزب الله آماده می‌شود!
تلفات اسرائیل در حمله حزب الله به منطقه نتوعا در شمال فلسطین اشغالی

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.