چند روز پیش در مورد حمله به کشتیهای اسرائیلی اطلاع رسانی کرده بودیم، امروز و پس از گذشت چند روز المیادین هم به نقل از منابعش این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: حمله پهپادهای انتحاری به کشتی های اسرائیلی در جزایر مالدیو

بنابر گزارش رسانه المیادین، اسامی کشتی هایی که اخیرا در نزدیکی مالدیو مورد حمله پهپادی قرار گرفتند، کشتی CHEM SILICON متعلق به شرکت هلندی ACE و کشتی PACIFIC GOLD متعلق به شرکت Eastern است.

هر دو کشتی با پرچم لیبریا فعالیت می‌کنند و مالکیت آنها وابسته به صهیونیست‌ها است و یا با رژیم اسرائیل و بنادر آن همکاری دارند. این کشتی‌ها حامل نفت و یا مواد شیمیایی بوده و آخرین موقعیت آنها در سواحل غربی و جنوب غربی هند ثبت شده است.

همانطور که گفتیم، این خبر مربوط به حمله پهپادی هفته گذشته (۱۴ دی ماه) است که در اطراف جزایر مالدیو رخ داده بود. برخی منابع خبری مدعی شده بودند که این حمله از مبدأ یمن انجام شده است اما فاصله مواضع انصارالله تا مالدیو بیش از ۳ هزار کیلومتر است. احتمال می‌رود که این حمله از جانب نیروهای مسلح ایران انجام شده باشد. لازم به ذکر است که ناودسته پهپادبر نیروی دریایی ارتش ایران قابلیت اجرای عملیات‌های مختلف با انواع پهپادهای تهاجمی، انتحاری و شناسایی را در دریای عرب و اقیانوس هند داراست.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.