رسانه های صهیونیستی از وقوع یک حمله با سلاح سرد و زیرگیری شهرک نشینان در منطقه رعنانا واقع در شمال تل آویو خبر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، یک فلسطینی پس از درگیری با پلیس و فرار از خودروی آنها، اقدام به سرقت یک خودروی دیگر کرده و با سرعت به تجمع صهیونیست ها هجوم برده است. در نتیجه برخورد خودروی این شخص با شهرک نشینان صهیونیست تا این لحظه یک نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شده‌اند. حال سه نفر از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

از هویت شخص مهاجم هیچ اطلاعات رسمی ای تا این لحظه منتشر نشده است و برخی رسانه‌ها درباره فلسطینی بودن این شخص گمانه زنی کرده‌اند.

طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، مهاجمین دو نفر بوده و در چهار نقطه از منطقه رعنانا، عملیات زیرگیری و حمله به شهرک نشینان را با سلاح سرد (چاقو) انجام داده‌اند. پلیس در حال بررسی این حادثه است و شهرداری رعنانا از شهرک نشینان خواسته است تا از خانه های خود خارج نشوند. نیروهای کمکی پلیس اسرائیل نیز با پشتیبانی چند فروند بالگرد به مناطق شمالی تل آویو اعزام شده اند. یکی از مهاجمین به ضرب گلوله پلیس به قتل رسیده است اما تلاشها برای بازداشت مظنونین دیگر همچنان در جریان است.

جنبش حماس در بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات را به عهده گرفته و آنرا پاسخی طبیعی به کشتار و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری دانسته است.

اولین ویدیو از محل وقوع حادثه در منطقه رعنانا
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.