حملات ترکیبی مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی

یکشنبه 1 مهر 1403 - 10:25
https://iswnews.com/?p=121774

رزمندگان مقاومت اسلامی عراق با انجام حملات پهپادی و موشکی، مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای یاری و حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایاتی که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در تاریخ ۲۰۲۴/۰۹/۲۲ (۱۴۰۳/۰۷/۰۱) اهداف مهمی در مناطق شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی و همچنین پایگاه اغوار شمالی را با استفاده از پهپادهای انتحاری و موشک کروز الارقب مورد حمله قرار دادند.

در همین رابطه، رسانه‌های عبری زبان ساعاتی قبل از رصد فعالیت سامانه‌های پدافندی ارتش اسرائیل در فرودگاه رامون و شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز اعلام کرد: همزمان با حملات بی‌وقفه در جبهه شمالی، یک پهپاد پرتاب شده از عراق در منطقه ایلات رهگیری شد.

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، این ۱۵۱مین حمله مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه پس از آغاز جنگ در غزه می‌باشد.

مقاومت اسلامی عراق به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در لبنان و یمن، خواستار پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ارسال کمک‌ها به این منطقه شده‌ است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.