ارتش یمن با موشک فلسطین ۲ فرودگاه بن گوریون را در هنگام فرود هواپیمای حامل نتانیاهو مورد حمله قرار دادند.

بر اساس بیانیه سرتیپ یحیی سریع، نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن همزمان با ورود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عملیاتی را علیه فرودگاه یافا موسوم به فرودگاه بن گوریون انجام دادند. این عملیات با موشک بالستیک فلسطین ۲ انجام شد.

سرتیپ یحیی سریع در این بیانیه تصریح کرد، نیروهای مسلح یمن در کنار همه مردم شریف و آزاده امت اسلامی به پاسخگویی به جنایات دشمن اسرائیلی ادامه می‌دهند و از بالا بردن سطح تنش در پاسخ به مقتضیات صحنه نبرد و در دفاع از غزه و لبنان دریغ نخواهند کرد. وی همچنین بر تداوم عملیات تا پایان تجاوز به غزه و لبنان تاکید کرد.

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، این حمله ۲۸مین عملیات هوایی نیروهای مسلح یمن در خاک فلسطین اشغالی و سومین حمله موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی در تل آویو است.

عملیات نیروهای مسلح یمن برای پشتیبانی از مردم و مقاومت فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی، از ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در خاک فلسطین اشغالی و مسیر دریایی خلیج عدن-دریای سرخ آغاز شد. این عملیات با توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر و حملات مداوم موشکی، پهپادی و شهپادی به بیش از ۱۵۰ کشتی مرتبط با اسرائیل به اوج خود رسیده و موجب توقف کشتیرانی شرکت‌های صهیونیستی از مسیر دریای سرخ شد.

فرار صهیونیست‌ها پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در اراضی اشغالی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.