حمله سنگین هواگردهای اسرائیلی به ضاحیه بیروت

پنجشنبه 12 مهر 1403 - 10:46
https://iswnews.com/?p=122353

هواگردهای ارتش رژیم صهیونیستی طی یک عملیات هوایی، مناطق مختلفی را در ضاحیه بیروت بمباران کردند.

جنگنده‌ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز طی یک عملیات هوایی ۱۷ بار ضاحیه بیروت را بمباران کردند. صهیونیست‌ها در این حملات مناطق الباشوره، الحدث، الامریکان، شیاح، سان ترز، حاره حریک، برج البراجنه، تقاطع الکفائات و خیابان های مدرسه شهید قعیق، محسن سلیم و رادیو نور قدیم را مورد حمله قرار دادند.

طبق گزارش رسانه های محلی، در حمله صهیونیست‌ها به منطقه الباشوره، ساختمان مرکز دفاع مدنی تابع هیئت بهداشت اسلامی با بمب های فسفری مورد حمله قرار گرفته است که منجر به شهادت هفت نفر از جمله رئیس دفاع مدنی شهر بیروت و زخمی شدن شش غیرنظامی شده است.

دریادار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تایید اجرای این حملات گفت ضربات دقیقی را در بیروت وارد کردیم و جزئیات در آینده اعلام خواهد شد.

با توجه به هدف قرار گرفتن دفتر امین شری از نمایندگان فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان، احتمال می‌رود که ترور مقامات حزب الله از جمله اهداف این حملات بوده باشد. صهیونیست ها با ویران کردن ساختمانها و تخریب امکانات عمومی قصد ایجاد موج آوارگی در لبنان را دارند تا ضمن ترور فرماندهان و اعضای ارشد حزب الله بتوانند حملات مقاومت لبنان در جبهه جنوب لبنان-شمال فلسطین اشغالی را متوقف کنند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.