در پی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۲۴ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۳ مهر ماه اعلام کرد که دو نظامی اسرائیلی در حمله پهپادی مقاومت عراق به یک پایگاه نظامی در جولان اشغالی کشته شدند.

طبق اذعان ارتش اسرائیل، این دو نظامی از نیروهای گردان ۱۳ تیپ گولانی بودند. علاوه بر این افراد، ۲۴ نظامی دیگر نیز زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

بر اساس تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی، دو فروند پهپاد انتحاری در ۱۲ مهر ماه از عراق به سوی فلسطین اشغالی به پرواز درآمدند که یکی از آنها توسط سامانه‌های پدافندی ارتش اسرائیل سرنگون شد و پهپاد دوم به یک پایگاه نظامی در ارتفاعات جولان شمالی اصابت کرد.

این نخستین‌بار است که ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات خود در حملات مقاومت اسلامی عراق اعتراف می‌کند. با توجه به اعلام رسمی تلفات و همچنین تهدیدات مقامات و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن مواضع گروه‌های مقاومت عراق، احتمال می‌رود رژیم اسرائیل طی روزها و هفته‌های آتی حملاتی را علیه گروه‌های مقاومت عراقی در سوریه و حتی عراق ترتیب دهد.

گروه‌های عراقی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) با هدف حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان و همچنین افزایش فشارها بر اسرائیل، تاکنون صدها حمله راکتی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی و نیروهای پشتیبان آنها یعنی تروریست‌های سنتکام در عراق و سوریه ترتیب داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در لبنان و یمن، خواستار پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ارسال کمک‌ها به این منطقه هستند. عراقی‌ها و سایر اعضای محور مقاومت عنوان کرده‌اند تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه متوقف نشود، حملات و عملیات های موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.