حمله هوایی ارتش اسرائیل به حومه لاذقیه

پنجشنبه 26 مهر 1403 - 09:29
https://iswnews.com/?p=122880

هواگردهای ارتش رژیم صهیونیستی، اهدافی را در حومه شهر لاذقیه مورد حمله قرار دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بامداد ۲۶ مهر ماه، اهدافی را در اطراف شهر لاذقیه مورد حمله قرار دادند.

در همین رابطه، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: حدود ساعت ۰۲:۵۰ دقیقه (به وقت محلی) پنج شنبه، رژیم اسرائیل از سمت دریای مدیترانه، یک نقطه در جنوب شرقی شهر لاذقیه را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله منجر به زخمی شدن دو غیرنظامی و وقوع خسارات مادی شد.

شایان ذکر است جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بامداد ۱۹ مهر ماه نیز اهدافی را در استان‌های حمص و حماه مورد حمله قرار دادند. این حملات، تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی ارتش اسرائیل به حمص و حماه

ارتش رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته بارها مواضع محور مقاومت و ارتش سوریه را هدف حملات موشکی و هوایی قرار داده است. با آغاز عملیات طوفان الاقصی و نقش مهم سوریه در پشتیبانی از محور مقاومت، حملات هوایی اسرائیل علیه مناطق مختلف سوریه به ویژه دمشق و حمص افزایش یافته است. بیشتر حملات یکسال اخیر رژیم صهیونیستی، با هدف ترور فرماندهان ارشد مقاومت، انهدام مراکز پشتیبانی‌ و انبارهای مهمات صورت گرفته‌ است‌. طی این حملات رژیم اسرائیل تاکنون صدها تن از نیروهای مقاومت و حتی غیرنظامیان سوری شهید و زخمی شده اند.

ویدیویی از محل حادثه
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.