نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، ۷ تن از ساکنان قدس اشغالی را به اتهام ارتباط با ایران و تلاش برای ترور یک دانشمند و شهردار اسرائیلی بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رسانه‌های عبری در ۱ آبان ماه مدعی شدند پلیس اسرائیل به‌تازگی افرادی را دستگیر کرده است که قصد ترور دو مقام اسرائیلی را داشته‌اند.

بر اساس این ادعا، افراد مذکور از اهالی قدس اشغالی بوده‌ و به دستور ایران قصد داشتند عملیات‌های ترور علیه یک دانشمند و یک شهردار اسرائیلی اجرا کنند.

شایان ذکر است روز گذشته نیز رسانه‌های عبری ادعا کردند که نیروهای امنیتی اسرائیل، ۷ تن از ساکنان شمال فلسطین اشغالی را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کردند.

با توجه به افزایش تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی و همچنین گمانه‌زنی‌ها در خصوص نزدیک بودن حمله اسرائیل علیه ایران، احتمال می‌رود انتشار این اخبار با هدف زمینه‌چینی عملیات‌های تروریستی اسرائیل در ایران شامل ترور مسئولان برجسته و موثر، دانشمندان و فرماندهان ایرانی به به بهانه “اقدام تلافی‌جویانه” صورت گرفته باشد.

نکته جالب توجه این است که رژیم صهیونیستی در اکثر اوقات در انتشار اخبار بازداشت جاسوسان و منابع مرتبط با ایران و محور مقاومت بسیار محتاط و با ظرافت عمل می‌کند؛ انتشار چنین اخباری که می‌تواند امنیت ملی و نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد، با فاصله زمانی بسیار کم (طی دو روز) و ضریب دادن به آن توسط رسانه‌های عبری، بسیار قابل تامل است!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.