بمب‌های حزب الله جان نظامی اسرائیلی را گرفت

پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۷
https://iswnews.com/?p=137966

سرگروهبان الکساندر ویلین، از نظامیان لشکر ۳۶ ارتش رژیم صهیونیستی در اثر انفجار بمب جاده‌ای حزب الله در شهرک طیبه کشته شد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در نتیجه انفجار بمب جاده‌ای حزب الله در شهرک طیبه یک نظامی اسرائیلی به نام الکساندر ویلین کشته و هفت نفر از جمله معاون فرمانده لشکر ۳۶ و فرمانده گردان احتیاط حمل و نقل ۵۵۶ زخمی شدند.

الکساندر ویلین، ۲۹ ساله و اهل شهر حیفا است که به عنوان نیروهای ذخیره در لشکر ۳۶ فعالیت می‌کرد.

بر اساس آمار جمع آوری شده توسط تحولات جهان اسلام، شمار تلفات رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ اخیر تاکنون به ۹۴ نفر کشته و بیش از ۸۲۰۰ نفر زخمی رسیده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.