حمله موشکی به جنوب سوریه، دهن کجی اسرائیل به حزب الله!

سه شنبه 11 شهریور 1399 - 13:53
https://iswnews.com/?p=36634

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در ساعات پایانی شب گذشته جنگنده های اسرائیل از فراز جولان اشغالی با چندین موشک منطقه الکسوه در جنوب دمشق را مورد هدف قرار دادند.

مقامات ارتش سوریه از رهگیری بیشتر موشک های شلیک شده خبر دادند، با این حال تعدادی از موشک ها به اهداف برخورد کردند و در نتیجه این حملات دو نفر به شهادت رسیدند و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

حدود ۴۰ روز پیش، در حمله ای مشابه به منطقه الکسوه یکی از اعضای حزب الله لبنان به شهادت رسید و از آن پس مرزهای جنوبی لبنان شاهد افزایش تنشهای بسیاری بود و رژیم اسرائیل از ترس حملات تلافی جویانه حزب الله در آماده باش کامل به سر میبرد.

رهگیری یکی از موشک ها توسط سامانه های دفاع هوایی سوریه

حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه درست یک روز پس از آن صورت گرفت که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا از تعیین معادلات بازدارندگی جدید بین اسرائیل و حزب الله خبر داده بود. سید حسن نصرالله عنوان کرد که زین پس اگر نیرویی از حزب الله توسط اسرائیل کشته شود، به همان تعداد نیرو از اسرائیل کشته خواهد شد و این یک امر حتمی است.

با توجه به این موضوع، حملات رژیم اسرائیل به جنوب سوریه بعنوان یک دهن کجی و گستاخی جدید به حزب الله لبنان و محور مقاومت محسوب میشود.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. حسین سه شنبه, ۱۱ شهریور, ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

    اسرائیل نحس و نجس مثل سگ پاچه گیر به همه حمله میکنه.ان شاءالله سقطت عن قریب

    پاسخ
  2. مجید سه شنبه, ۱۱ شهریور, ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

    دهنکجی نیست تحریک است.

    پاسخ
  3. محسن سه شنبه, ۱۱ شهریور, ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

    سرداران مقاومت رو شهید کردن و رسما هم اعلام کردن ما کاری نکردیم اونوقت انتظار داری چنین حرکت به نسبت کوچکی پاسخ داده بشه؟ این رفتارهای ما هست که خودمون رو کوچک کردیم و به ملت های خودمون اهانت کردیم

    پاسخ
    1. Ricardo Torny چهارشنبه, ۱۲ شهریور, ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

      The attacks are 99% against the Syrian Army. Not the IRGC and it’s allies like Hezb’Allah or other resistance factions. Whenever the Israelis attack the latter, they get a befitting reply.

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.