به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” تصاویر جدیدی از قره باغ منتشر شده است که وضوح حضور مزدوران سوریه ای در آذربایجان و کمک به ارتش این کشور برای نبرد با نیروهای ارمنستانی را نشان میدهد.

در یکی از این کلیپ ها فرد فیلمبردار اشاره میکند که از نیروهای لشکر حمزه، تیپ فاروق و گروه ابوزید است. هرچند که شواهد بسیاری از حضور تروریست های سوریه ای در کشور آذربایجان وجود دارد و مستندات آن توسط رسانه های مختلف منتشر شده است اما تاکنون مقامات رسمی آذربایجان از پرداختن به این موضوع طفره رفته اند.
طی ماه های اخیر تروریست های سوریه ای اعم از عرب، ترکمن و ترک های آسیایی تبار توسط ترکیه به کشور آذربایجان منتقل شدند و از همان زمان انتقال تروریست ها به آذربایجان مشخص بود که آذربایجان و ترکیه قصد آغاز یک عملیات نظامی وسیع در منطقه قره باغ را دارند.

حال باید از پانترک ها و طرفداران تعصبی جمهوری آذربایجان پرسید که چگونه میتوان حق را با ابزار ناحق و به کمک یک عده تروریسم بدست آورد!؟ بر اساس قوانین بین المللی و مستندات موجود نیروهای ارمنستان بخش هایی از خاک آذربایجان را اشغال کرده اند و مشخصا اشغالگر محسوب میشوند و این زمین ها باید به آذربایجان برگردانده شود اما زمانی که یک دولت فاسد و لائیک مانند دولت علی اف که دارای سابقه ای ضد دینی است، به ناگاه رنگ عوض میکند و از ابزار تروریسم برای کمک و پیشبرد اهداف خود استفاده میکند، هر شخص عاقلی باید به ماهیت این جنگ شک کند و لااقل بحث دین را از نبرد کنونی قره باغ جدا کند.
“نبرد فعلی قره باغ بیشتر به یک فتنه شباهت دارد تا یک نبرد مقدس!”

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. اصغر یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵

    سلام بر وجود مقدس شما و همکاران عزیز و زحمتکش شما ، بسیار متشکر و خوشحالم که اینقدر منصفانه و بدون تعصب قوم و قبیله ای و جانبدارانه اخبار را ارائه می فرمائید، و واقعا بهترین و نمونه هستید، از خدای متعال توفیق و موفقیت و بهروزی برایتان آرزومندم.

    پاسخ
  2. کاظم یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

    اینجا خاک سوریه است وربطی به جنگ قررره باغ نداره خواهشا آبروریزی نکنید

    پاسخ
    1. Mirza یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
  3. ناصر یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

    این فتنه گریبان برپا کنندگان آن را خواهد گرفت
    هر جا فتنه کردند به نفع محور مقاومت تمام شد
    این وحوش اگر سمت اروپا بروند خونها بریزند که مغول نریخته
    خون بی گناهان سوریه و عراق گریبان اینها و بوجود آورندگان اروپایی داعش را خواهد گرفت

    پاسخ
  4. یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

    سلام.من که احتمال ۱۰۰ درصد میدم،بعد از پیروزی اذربایجان و تروریست ها!(که احتمالش خیلی زیاده! چون مجموعه از چندین کشور حمایتشون میکن) (هرچند این پیشروی ها که اذربایجان میگه خالی بندی! فعلا! و جنگ روانی! مثل امار های ارتش ترکیه که همیشه چندبرابر اون چیزی که هست رو میگن!) ، میان سراغ ایران ! و این قطعی هستش(ذره شک نکنید).اذربایجان یک همپیمان قطعی و حتمی ترکیه خواهد شد.(بسیار بیشتر از قبل).
    بسیار بعید،یک لائیک ضد دین،قدرت داشته باشه و بگیره! بشین یک جا! اصولا لائیک(وسکولار) شد،که در جهت مبارزه با دین و احکام خدا در بیاد! مطمعا با کسب چنین پیروزی،به فکر اتصال سرزمین های شمال شرقی ایران به خودش خواهد بود! (با توجه به حرکت ها زشت قرون وسطایی نژاد پرست و قوم گرهای منطقه ایران!)
    صدم حسین هم بعد از قدرت به چنین چیزهای فکر میکرد،که می خواست اهواز رو تصرف کنه و روی قوم گرا اون منطقه هم حساب باز کرده بود.
    و احتمالا منطقه حائل بین اذربایجان تا منطقه نخجوان رو کامل تصرف میکنه! و ارمنستان را به سمت بالاتر کوچ میده.و بعد از ان ارمنستان بسیار ضعیف تر خواهد شد.و در محاصره ترکیه و اذربایجان و گرجستان گیر خواهد کرد.
    اگر ارمنستان در این جنگ پیروز بشه! احتمالا بعد از پیروزی تا مدت های نامعلوم،مورد حمله تکفیری ها و بمب گذاری ها و باقی حملات تروریستی بشه .
    مطمعا فقط ارمنستان اینطور نخواهد بود و کمی بعد به مرز ایران و روسیه ! سرایت خواهد کرد و تکفیری ها حتما عملیات انجام خواهند داد و به مانند مرز سیستان و بلوچستان،کرمانشاه و ایلام و کردستان (ترویست ها پ ک ک) خواهد شد.
    حمایت از اذربایجان فقط به ضرر ما خواهد بود.اتش بس خوب است! اما این مال زمان قبل از امدن تکفیری ها بود. حالا باید اخطار شدید به اذربایجان داد که تکفیری ها رو جمع کنه و ببره! و بعد از ان یک گروه مذاکره کننده قوی تشکیل بشه،که این مرز بین این دو کشور رو برای همیشه تمام کنه! وقتی مسئله حل شد! هرکس حرف اضافه زد! همه کشورها علیه اون متحد بشه و روابطشون رو قطع کن .
    ایران بهتره،روی مسئله اسلام در مناطق شمال شرقی(و کل کشور) بیشتر کار کنه.تا دوباره بعضی ها برنگردن به قرون وسطا و تفکرات نابود شده و از بین رفته ضد دینی.
    در پایان کسانی که در ویدئو بالا توسط تروریست ها کشته شدن. نمی دونم چه جایگاه در ان دنیا خواهد داشت،ولی من احتمال بخشی از گناهانشون بخشیده بشه…

    پاسخ
  5. مهدی طبری یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

    سلام
    به نظر اینجانب نبرد قره باغ با فلسطین فرق می کند در قره باق مردم ساکن آن اشغال گر نیستند ولی در فلسطین اشغلی مردم اشغال گر هستند . شروع کننده جنگ درست است که مسلمان نام دارند و شیعه هستند .ولی جنگ آنان با اعتقادات شیعه نیست بلکه جنگ قوم گرایانه و تروریستی است و به شدت به مردم ساکن آن ضربه جانی و مالی می زند و بیم آن می رود با اعتقادات القاعده و داعشی جنایات انسانی زیادی را انجام دهند که دل هر انسانی را به درد آورد .

    پاسخ
  6. زیتون یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

    بدبختی اینکه وقتی تثبیت کنن تازه دوره میافتن بین آذریهای ما که امام حسین اصلا وجود خارجی نداشت ….کدوم نسل کشی….کدوم ژنوساید….

    پاسخ
  7. ali یکشنبه, ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

    وقتی که تعداد این تکفیری ها به ۳۰ تا ۵۰ هزار برسه باید دید که طرفداران الهام علی اف در ایران باز دهنشونو باز میکنن شعار زد جمهوری اسلامی بدن

    پاسخ
  8. مجید دوشنبه, ۲۱ مهر, ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

    این چه طرز جنگیدنه ؟
    ایستادن یه گوشه ، بی هدف تیراندازی میکنند

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.

مطالب پیشنهادی