بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی + عکس

چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 12:49
https://iswnews.com/?p=40892

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز سه‌شنبه مناطقی در نوار غزه را هدف قرار دادند.

مناطق بیت حانون و الزیتون در شمال، خان یونس در جنوب و منطقه المغازی و البریج در مرکز نوار غزه مورد هدف قرار گرفتند.

یک منبع میدانی در گفتکو با تحولات جهان اسلام، ضمن تایید خبر بمباران این مناطق اعلام کرد: در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک ساختمان مسکونی مورد اصابت قرار گرفت که طی این جنایت، یک شهروند زخمی و به بیمارستان مننقل شد و خسارت‌های زیادی به خانه‌های فلسطینی وارد آمد. تحرکاتی از سوی تانک‌های مرکاوا رژیم صهیونیستی مشاهده شد. همچنین مواضع مقاومت در «جحر الدیک» و شرق اردوگاه «المغازی» واقع در مرکز غزه مورد هدف قرار گرفت.

«آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که این حملات در پی شلیک سه شنبه شب یک راکت از غزه به سمت جنوب اسرائیل و به صدا درآمدن آژیر خطر، صورت گرفت.
رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که چند نقطه دیده‌بانی حماس در نوار غزه را هدف قرار داده است.

وب‌سایت عبری زبان «مکور ریشون» مدعی شد، رژیم صهیونیستی از طریق میانجی مصری پیامی برای حماس درباره موشک‌های شلیک شده از نوار غزه فرستاده است. تل‌آویو در پیام خود گفته «بهانه‌ها مبنی بر اینکه صاعقه موجب فعال شدن راکت‌ها شده، از این به بعد فایده‌ای ندارد و به شلیک هر موشکی، بدون در نظر گرفتن وضعیت آب و هوا به سختی پاسخ داده خواهد شد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.