به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیاتی از عملیات اخیر انصارالله علیه مواضع ائتلاف سعودی در عربستان را تشریح کرد.

سرتیپ سریع گفت:
نیروهای مسلح در هفتمین سال مقاومت و با یاری خداوند متعال، در یک عملیات مشترک نظامی (عملیات روز ملی مقاومت) با ۱۸ فروند پهپاد و ۸ فروند موشک بالستیک، تأسیسات نظامی و حیاتی متعلق به دشمن سعودی را هدف قرار دادند؛ که به شرح زیر است:
هدف قرار دادن تأسیسات شرکت آرامکو در رأس تنوره، رابغ، ینبع، جیزان و پایگاه ملک عبدالعزیز در دمام با ۱۲ فروند پهپاد صماد ۳ و ۸ فروند موشک بالستیک از نوع ذوالفقار، بدر و سعیر.
و همچنین هدف قرار دادن سایت های نظامی دیگری در نجران و عسیر با ۶ فروند پهپاد قاصف ۲k.

به یاری خداوند متعال این عملیات موفقیت آمیز بود. ما به دشمن متجاوز و مجرم هشدار می‌دهیم و او را از عواقب استمرار دشمنی و محاصره بر مردم با ایمان و حکمت یمن بر حذر می‌داریم. همچنین بر آمادگی اجرای عملیات‌های نظامی شدیدتر در آینده تاکید می‌کنیم.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. امید جمعه, ۶ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

    خداقوت وخسته نباشید برزمندگان غیور انصارالله خدا پشتو پناهتون دسخوش پیروزی نزدیکه

    پاسخ
  2. جمعه, ۶ فروردین, ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

    سلام.بسیار عالی.حالا هی وایسن خیالی باقی کن،که کی موشک و پهباد انصارالله تمام میشه! ظاهرا تمام که نمیشه هی بر تعداد و کیفیت و نوع ان افزوده میشه! اینطوری که یمنی ها عزیز پیش رفتن،ممکنه دفعه بعدی، صدها هدف با کلی موشک و پهباد زدن،که محور پلید و شیطان امریکا، باقی دوستان،نتوانن کمر صاف کن! و این یعنی تولید داخلی بودن!،و فداکاری زیادی نیروهای گمنام در یمن،که داران هم به مردمشون عزت میدن و هم جلویی کشتار و اسیب دیدن بیشتر مردمشون رو میگیرن.درود خدا و ملائکه برشان باد.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.