عکس: حمله پیشمرگه به نیروهای حشدالشعبی

پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 13:52
https://iswnews.com/?p=43912

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ سحرگاه امروز، نیروهای پیشمرگه به سمت یک سنگر نگهبانی حشدالشعبی شلیک کرده و باعث زخمی شدن یک نفر از نیروهای حشدالشعبی شدند.

این حمله در حوالی ساعت ۵ به وقت محلی در منطقه باصخره واقع در شرق موصل اتفاق افتاد. نیروهای پیشمرگه با شلیک یک موشک ضدزره و گشودن آتش با مسلسل سنگین به نیروهای تیپ ۳۰ حشدالشعبی حمله در منطقه مذکور کردند. طبق اطلاعات اولیه، یک نفر از نیروهای گردان رسول اعظم (ص) در این حمله زخمی شده است.

همچنین ظهر امروز در حمله ای دیگر، نیروهای پیشمرگه با یک موشک ضد زره به مواضع حشد الشعبی در شمال موصل در منطقه باریمه حمله کردند. این حادثه دومین حمله پیشمرگه به نیروهای حشدالشعبی در یک روز است.

تحقیقات برای کشف علت این حادثه آغاز شده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. حنیف پنجشنبه, ۲۶ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

    پیشمرگه های اسرائیل

    پاسخ
  2. پنجشنبه, ۲۶ فروردین, ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

    سلام.یعنی در جواب حمله به ارباب امریکایی و اسرائیلشون؟! یعنی پیشمرگه تا اینقدر سقوط کرده؟! چطوری میشه،بعد از اون همه کمک بهشون! چه در زمان جنگ و چه در زمان داعش.. باز اینطوری برای امریکایی و اسرائیلی دم تکون بدن؟! نگاهشون چطوری؟! انسانیتشون چطوریه؟!

    پاسخ
  3. علی اس اس جمعه, ۲۷ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

    من با کرد ها که یک مدتی زیاد زندگی کردم یک چیز فهمیدم کرد ها به علت یک سری اتفاقا کارشون به اینجا کشیده که همه اش زیر سر نقشه های این جهودی ها روباه پیر وگرنه کردها اینطور مردمی نبودن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.