شهادت ۱۳ نظامی عراقی توسط داعش

یکشنبه 14 شهریور 1400 - 11:52
https://iswnews.com/?p=53419

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ در حمله عوامل داعش به یکی از مقرهای پلیس فدرال عراق در استان صلاح الدین ۱۳ تن از نیروهای عراقی به شهادت رسیدند.

در بامداد امروز (۱۴ شهریور) اعضای داعش با یورش به مواضع نیروهای عراقی در منطقه الرشاد واقع در روستای تل‌سطیح، مقر تیپ ۱۹ پلیس فدرال را هدف قرار دادند. در این حمله ۱۳ نیروهای عراقی شهید و پنج نفر دیگر مجروح شدند. یک نیروی عراقی نیز مفقود شده است که احتمال می‌رود توسط داعش اسیر شده باشد.

همچنین عوامل داعش مسیرهای مواصلاتی به روستای تل‌سطیح را با بمب‌ تله گذاری کردند و به همین دلیل اعزام نیروهای کمکی با مشکل مواجه شد. علی‌رغم تله گذاری جاده‌های منتهی به روستای تل‌سطیح و عدم پیشروی نیروهای کمکی، هواگردهای عراقی جهت پشتیبانی هوایی بکار گیری نشدند!

حملات تروریستی عوامل داعش در هفته‌های اخیر افزایش یافته است و بیشترین فعالیت عناصر مخفی داعش در استان کرکوک می‌باشد.
این درحالیست که با توجه به افزایش فعالیت هسته‌های مخفی داعش، عملیات‌های پاکسازی و تعقیب عوامل داعش توسط نیروهای عراقی اعم از حشدالشعبی، ارتش و پلیس عراق در استان‌ها و مناطق مختلف عراق بصورت هفتگی صورت می‌گیرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. رضا یکشنبه, ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

    هرگونه تحرک داعش در کرکوک و ولایات اطراف به احتمال بسیار زیاد زیر سر اقیلم نشینان برای نشان دادن ضعف دولت مرکزی در تأمین امنیت کرکوک جهت بازگشت میلیشه‌هاشون به کرکوک است
    حملات داعش رو با در نظر گرفتن قومیت کشته شدگان یا علایق سیاسیشون بررسی کنید ، همه چی روشن خواهد شد

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.