واکنش دبیرکل جهاد اسلامی به نشست شرم الشیخ و قدس اشغالی

یکشنبه 7 فروردین 1401 - 11:19
https://iswnews.com/?p=66360

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نشست شرم الشیخ را نشانه از بین رفتن هویت عربی دانست و تاکید کرد که این موضوع به نفع دشمن صهیونیستی است.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن سخنان تند علیه نشست اخیر عبدالفتاح سیسی، نفتالی بنت و محمد بن زاید در شرم الشیخ، تاکید کرد که این نشست و اجلاس پنج گانه‌ای که قرار است در قدس اشغالی برگزار شود، نشانگر از دست رفتن هویت عربی بوده و این موضوع به نفع دشمن صهیونیستی است.
زیاد النخاله در سخنانی به مناسبت روز زمین اظهار گفت: مقاومت واکنشی طبیعی در برابر اشغالگری است و ملت فلسطین بی‌وقفه به مقاومت و مبارزه علیه اشغالگران ادامه می‌دهد. النخاله تصریح کرد که عملیات‌های انفرادی مقاومتی یکی از شیوه‌های مقاومت ملت فلسطین است و جریان‌های مقاومت باید به فکر سازماندهی هرچه بیشتر نیروهای خود باشند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با العهد اظهار داشت: ایران تنها حامی راستین مقاومت فلسطین است. جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم فلسطین ایستاده و همواره حامی و پشتیبان آن‌ها بوده و در این راه تحت تحریم و توطئه‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: نشست آمریکا و کشورهای عربی در فلسطین اشغالی

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.