حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه عین الاسد + ویدیو

جمعه 19 فروردین 1401 - 11:42
https://iswnews.com/?p=67385

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ مواضع اشغالگران آمریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در غرب عراق هدف حمله پهپادی گروه‌های مقاومت عراق قرار گرفت.

بامداد امروز یک فروند پهپاد مسلح وارد حریم هوایی پایگاه عین الاسد شده و سامانه‌های پدافندی آمریکایی جهت رهگیری این پهپاد فعال شدند. ائتلاف آمریکایی مدعی شد که پدافند هوایی آمریکا توانسته این پهپاد را سرنگون کند و این حمله بدون خسارت بوده است.

طبق بررسی‌های “تحولات جهان اسلام”، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۳۰ حمله علیه کاروان‌ها و مواضع اشغالگران آمریکایی در استان الانبار صورت گرفته است که ۱۲ مورد آن مربوط به حملات پهپادی – راکتی گروه‌های مقاومت عراقی به مواضع نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در استان الانبار می‌باشد.

بیشتر بخوانید:
نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد هدف حمله قرار گرفتند
حمله راکتی به مواضع آمریکا در پایگاه عین الاسد عراق

فعال شدن سامانه دفاع هوایی C-RAM
بیانیه ائتلاف آمریکایی در خصوص حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. محمد(ل ن ) جمعه, ۱۹ فروردین, ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

    نظر شخصی

    اگر بتوان پهبادها یا بالن های مقرون به صرفه تولید و به سمت پایگاه های اشغالگران هدایت کرد، که مجبور بشن با موشک ها چند صد میلیونی و فعال نمودن گنبد آهنین شون بزنند از نظر اقتصادی و به مخاطره انداختن امنیت شون، همچنین مجبور کردن به عقب نشینی متجاوزان موفق عمل کردیم.

    در نظر داشته باشین نیروی مقاومت برخی ها افتخاری و بدون دستمزد برای اهداف والاتر مبارزه می کنند، در مقابل هر سرباز آمریکایی ماهی ۳ تا …. هزار دلار و تولید کنید اهنین و موشک آن به همراه هزینه حمل به پایگاه هاشون در عراق و سوریه هزینه و زمان بر.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.