ترور یکی از رزمندگان نیروی قدس سپاه در تهران + تصاویر

دوشنبه 2 خرداد 1401 - 15:43
https://iswnews.com/?p=71000

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” روز گذشته سرهنگ پاسدار “صیاد خدایی” طی یک اقدام تروریستی در خیابان مجاهدین اسلام تهران توسط افراد مسلح ناشناس هدف پنج گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک پنج گلوله، یکی از مدافعان حرم به نام صیاد خدایی را در هنگامی که قصد ورود به منزل را داشت ترور و به شهادت رساندند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود. دادستان تهران نیز در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

روز دوشنبه، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها درخصوص حقوق بشر دارند، کذب است و ما قربانی ترور هستیم. ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.
همچنین سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد: اراذل و اوباش و تفاله های گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید.

پس از این حادثه‌ی روز گذشته، سفارت‌های رژیم صهیونیستی در سرتاسر دنیا به حال آماده باش در آمدند و ارتش اسرائیل در مرز فلسطین اشغالی با لبنان و سوریه (جبهه شمالی) حالت آماده‌باش اعلام کرد.

با توجه به نوع ترور و سابقه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان، نیروهای نظامی و … به نظر می‌رسد که این اقدام به دستور موساد یا توسط عناصر آنها صورت گرفته است.
به هر حال باید منتظر ماند تا نیروهای امنیتی ایران با پیگیری سرنخ‌های موجود، بازداشت عوامل این حمله تروریستی و بررسی نتایج، مقصران این جنایت را معرفی کنند.

روایت شاهدان عینی از لحظه ترور شهید صیاد خدائی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. گپ دوشنبه, ۲ خرداد, ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

    نزدیم ،خوردیم
    الان یکسری ها دوباره فاز صبر استراتژیک و …. میگیرن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.