تحولات فلسطین، ۷ خرداد ۱۴۰۱

شنبه 7 خرداد 1401 - 14:52
https://iswnews.com/?p=71483

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” محمد السنوار از فرماندهان کتائب القسام در یک برنامه تلویزیونی از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت رونمایی کرد.

– “محمد سهیل احمد ابوعاشور” یکی از نیروهای کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس بر اثر حمله قلبی درگذشت.
– در درگیری‌ صبح امروز فلسطینی‌ها با نظامیان اسرائیلی در شهرک الخضر واقع در جنوب بیت لحم، سه فلسطینی مجروح شدند.
– در تاریخ ۶ خرداد ماه، در درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم اسرائیل در کرانه باختری، ۸۸ فلسطینی زخمی شدند.
– محمد السنوار از فرماندهان ارشد کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین در یک برنامه تلویزیونی گفت: در جریان جنگ “سیف القدس” یک اتاق مشترک اطلاعاتی وجود داشت که افسران اطلاعاتی کتائب القسام، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در آن حضور داشتند.
– شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی اعلام کرد: تاکنون سابقه نداشته راهپیمایی پرچم وارد مسجد الاقصی شود و هیچ وقت هم اجازه چنین چیزی را نخواهیم داد.
– بر اساس اعلام منابع اسرائیلی، شماری از اعضای کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود در راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در شهر قدس مشارکت خواهند داشت.
– در تاریخ ۶ خرداد ماه، در جریان درگیری‌های فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک خضر واقع در جنوب بیت لحم، یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.
– منابع عبری به نقل از مقامات رژیم اسرائیل اعلام کردند که راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی، طبق برنامه و در موعد مقرر (۸ خرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.
– رژیم صهیونیستی درخواست آمریکا مبنی بر بازنگری در تصمیم برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس را به دلیل ترس از تشدید تنش و درگیری در اراضی اشغالی نپذیرفت.
– در تاریخ ۵ خرداد ماه، یک فروند پهپاد دست پرتاب شناسایی «اسکای لارک» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای بین شهرک عیتا الشعب و شهرک رمیش واقع در جنوب لبنان سقوط کرد.
– روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز مدعی شد مقامات رژیم صهیونیستی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که ترور شهید صیاد خدایی، کار عوامل این رژیم بوده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر شنبه, ۷ خرداد, ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

    برادران سپاه حال که رژیم تروریست غاصب اسرائیل به جرم ارکانی درشهید کردن صیاد خدائی اعتراف می‌کند بی درنگ پاسخ مناسب دهید دل ما شاد گردد انشاالله

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.