شهادت چهار فلسطینی در کرانه باختری

شنبه 16 مهر 1401 - 19:30
https://iswnews.com/?p=80167

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” طی ۲۴ ساعت گذشته، چهار جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

در ۱۵ مهر ماه، مهدی محمد لدادوه، جوان فلسطینی در روستای مزرعه غربی واقع در شمال غرب رام الله هدف گلوله نظامیان رژیم اسرائیل قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید. ساعاتی پس از این حادثه، ابراهیم الحج عادل داود، جوان ۱۴ ساله فلسطینی در منطقه البیرین در جنوب قلقیلیه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

صبح امروز نیز نظامیان اسرائیلی با یورش به اردوگاه جنین، منزل یک اسیر آزاده فلسطینی را با هدف بازداشت وی محاصره کرده و این اقدام باعث شد تا درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت فلسطین آغاز شود. در نتیجه یورش صهیونیست‌ها به جنین، دو جوان فلسطینی به نام‌های “محمود الصوص” و “احمد محمد حسین ضراغمه” شهید و ۱۱ تن دیگر مجروح شدند.

از سوی دیگر، طبق اذعان ارتش اسرائیل، یکی از نظامیان صهیونیست نیز طی درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در جنین مجروح شد. جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد “نیروهای کتائب عزالدین قسام برای اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه جنین کمین کرده و با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.”

پس از پایان درگیری‌ها، پیکر شهید “محمود الصوص” در جنین تشییع شد.

ویدیویی از تشییع پیکر شهید محمود الصوص، جوان فلسطینی که طی درگیری‌های امروز در جنین به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.