تحولات فلسطین، ۲۶ مهر ۱۴۰۱

سه شنبه 26 مهر 1401 - 14:38
https://iswnews.com/?p=80583

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رسانه‌های مالزی از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در کوالالامپور و آزادی یک فعال فلسطینی ربوده شده خبر دادند.

– در ۲۵ مهر ماه، ساکنان مناطق مختلف کرانه باختری در حمایت از گروه مقاومت “عرین الاسود” به خیابان‌ها آمده و دست به تجمع زدند.
– در ۲۵ مهر ماه، در پی یورش نظامیان رژیم اسرائیل به شهر نابلس واقع در کرانه باختری، پنج فلسطینی مجروح شدند.
– در ۲۶ مهر ماه، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش اسرائیل از صبح فردا (چهارشنبه) در مرزهای جنوبی مانور نظامی برگزار کرده و این مانور تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. قرار است نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در این مانور مشارکت داشته باشند.
– دولت استرالیا از شناسایی قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی صرف نظر کرد. این اقدام باعث خشم طرف صهیونیستی شده و وزارت امور خارجه اسرائیل، سفیر استرالیا در اراضی اشغالی را احضار کرد.
– رسانه‌های مالزی از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در کوالالامپور و آزادی یک فعال فلسطینی ربوده شده خبر دادند. بر اساس اعلام یکی از مقامات کشور مالزی، موساد یک هسته متشکل از حداقل ۱۱ مالزیایی را با هدف شناسایی فعالان فلسطینی استخدام کرده بود.
– طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ فلسطینی به اتهام تلاش برای عملیات‌های ضد اسرائیلی در کرانه باختری توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.
– رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته آینده با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.
– رسانه‌های عبری مدعی شدند که اسرائیل، مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین با استخراج گاز از میدان گازی در مقابل سواحل غزه موافقت کردند.
– در ۲۵ مهر ماه، کمیته نقشه‌کشی و ساخت و ساز رژیم اسرائیل از تصویب یک طرح طرح شهرک‌سازی بزرگ در شمال شرق قدس اشغالی خبر داد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.